Happy Acres Altın hilesi

Happy Acres Altın hilesi 
Happy Acres Para(Altın) hilesi ile karşınızdayız.
Tarla oyunlarında çağ atlatan farmville 2 benzerliği ile göze çarpan oyunumuz, hem oynama hemde zevk alma yönünden farklı. Oynanış olarak tek düze olmayan ürünlerinizi hem oyunculara (Tüm dünya) hemde oyunun size verdiği yapay zekaya satabildiğiniz, en güçlü çiftliği kurmak için mücadele ettiğiniz harika bir oyun. Tabi ki bu düzen içinde gerçek parada gerekli. Bizler ise gerçek para yerine hile ile sizlere fark attırma çabasındayız.
Karşınızda para hilesi! Oyunda vazgeçilmez unsurlardan biri olan altın, şimdi hile ile gayet basit.Sizlere vereceğimiz 2 dosyadan birini indirerek oyunda daha rahat ilerleyebilirsiniz.
Gerekli Program Cheat Engine : TIKLA
Gerekli Dosya İNDİR
Gerekli Dosya İNDİR (Alternatif)
SHARE

Yazar

    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 yorum:

  1. ben google chrome den giriyorum oyuna. buğday ununu satmaya çalışıyorum program hepsi açıkken tahta panele dönüşüyor tamam ama sat dediğimde 1 tanesi en fazla 103 oluyor. sat dediğimde de videodaki gibi hata veriyor ama yenilediğimde satılmamış oluyor :/ yardım eder misiniz?

    YanıtlaSil
  2. Beybendi Şimdi herkes bilmesi gereken bazı önemli konular En önemli bu söz konusu olan hileler!Ben şahsım kendi çapında bir oyun geliştiricisiyim siz bu hileleri paylaştığınızda benim gibi hem başkalarının oyunlarını oynayan, hemde kendi oyununu geliştirenler izlediklerinde hileleri oyunda çalışmaması için fixlerler yani engellerler! Bu sorun genelde Online oyunlarda ki Koxp isimli programlarda olur. Visual Studyo daki kullanılan C# kodları ile yazılmış olan Bu koxpları oyun sahipleri fixlerler! Normalde kendisi en iyi şekilde başka oyunlarda ve serverlerde hileleri %100 oranda kullanır ve açıklarını bulup geliştirir! Ama Kendisi bir server sahibi olunca da kendi serverinde kullanılmasın diye engeller!

    YanıtlaSil

Hakaret,Küfür Gibi Anlam İçerirse Mesajınız Kesinlikle Yayınlanmıyacaktır

Slider